Цікаві факти про мобільність

  • Розбудова мережі доріг лише тимчасово покращує ситуацію з заторами. Довгостроковий ефект таких дій є зворотнім: збільшення трафіку та, відповідно, заторів.
  • 80% доріг використовується 14% населення — користувачами приватних автомобілей. Решта 86% населення мають задовільняти свої транспортні потреби, користуючись 20% простору доріг.
  • Перетворення вулиці на пішохідну зону на 30-60% підвищує обсяги продажів торгівельних точок, розташованих в цих зонах, а також призводить до 40% підвищення рівня безпеки цієї території та сприяє підвищенню вартості нерухомості.
  • 1% енергії, що виробляєтся автомобілем, використовується для транспортування водія. Решта 99% використовується для транспортування самого транспортного засобу.
  • Міський транспорт виробляє більше 25% глобальних викидів СО2 і цей відсоток постійно зростає.
  • Платний в”їзд в центр Лондону зменшив кількість авто на 13% та підвищив швидкість пересування на 22%.
  • Зниження щільності заселення території викликає депресію у мешканців.
  • Люди з зайвою вагою та ожирінням мають набагато вищий ризик захворювань хронічними хворобами, у тому числі діабетом 2 типу, серцево-судинними захворюваннями, вони також частіше страждають від підвищеного тиску та серцевих нападів.
  • Втрати від дорожніх пригод в середньому складають 2% ВНП країни. В 2004 у всьому світі втрати від дорожніх пригод було оцінено в 518 мільярдів доларів, близько 880 тисяч загіблих та 10 мільйонів поранених на рік.
  • За існуючого ставлення до дорожнього руху, в 2020 році дорожня безпека стане третьою найбільшою проблемою, пов”язаною із здоров’ям, після захворювань серця та депресії.
  • Згідно з даними Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), люди, які регулярно їздять на роботу велосипедом, мають на 39% нижчий рівень смертності порівняно з тими, хто не користувється велосипедом для поїздок на роботу, незалежно від рівня фізичного навантаження у вільний час.

Джерела: 
Німецьке бюро технічного співробітництва (2006) Training Course: Public awareness and behavior change in sustainable transport (2 ed.)
Німецьке бюро технічного співробітництва (2005) Training Course: Non-motorized Transport.